17 de nov. 2006

TOT TÉ UN PRINCIPI...

Carles sempre em suggerix i m'anima a fer moltes coses. Ja no sé si és perquè vol que prove jo primer allò que a ell li agradaria tindre l'espenta de fer, perquè em veu capacitatda per a fer de tot o perquè em nota molt desballestada amb les oposicions. El cas és que ací estic. M’he fet un bloc (que quasi no sabia ni el que era) i, per si no tenia ja suficients motius per estar davant l’ordinador, me n’he posat un de més. Com tot en esta vida, no sé on portarà açò. És una manera molt interessant de comunicar-te amb el món, però encara més interessant és la comunicació que crec que s’establix amb una mateixa. Això és el que m’ha entusiasmat de la idea d’escriure ací, al buit de la xarxa.

4 comentaris:

tereseta ha dit...

enhorabona bonica!!!
és una bona idea lo dle blog... a mi m´ho han recomanat ja prou persones, sobre tot per a contar les meues batalletes des de l´extranger, que com ja saps, no en son poques... jejeje
però mira, mai et decidixes i al final....
potser ara que veig el teu m´anime!!! :)
b7s des de Liège!!!
Tereseta

herberet ha dit...

Anna també em suggereix i m'anima a fer moltes coses...

T'he recomanat que escrigueres al bloc per molts motius. El primer de tots és per que et veig molt capacitada per fer-ho, sense dubte crec que és una idea molt interessant ja que a tots ens agraden molt els teus articles (jeje, i no ho dic per amor, eh!)i fins ara no hem tingut la sort de gaudir-ne amb massa freqüència d'ells, així que aquest pot ser el format perfecte per poder llegir-te més a sovint (perquè paga la pena). I sí, potser et trobe un poc desballestada amb les opos, però res que no pugués superar... Així i tot és una bona teràtipa poder escriure de tant en tant.

...i com que ets endevina, també, com bé dius, potser que haja sigut per a que provares una cosa que sé que faràs molt bé, i que a mi m'agradaria fer,i de fet m'he animat a fer...

t'escriuria mil coses més, però millor te les dic en persona, que ara arribe tard a l'assaig.

besets i sort amb el Blog.

(per cert, et dóne permís per a que posses un enllaç al meu - si vols-)

fins després. ;-)

Anònim ha dit...

tia wena

latiaenriqueta ha dit...

ei xicona...la veritat és que ja tenia ganetes de vore el teu blog ... hui ha sigut el primer dia que he tingut un poc de tranquil.litat al Casal per a llegir els articles i vore que estàs feta una artistasa ... així és que espere que continues deleitant-nos amb més articles i historietes per a que malgrat tot, no pergam el bon humor.
Un beset des del teu poble.
neus